Veel gestelde vragen - FAQ

Algemeen

Stockings To Go is 24 uur per dag bereikbaar via ons e-mailadres: info@beenmode.nl.
Wilt u liever direct contact? Dan kunt u ons bellen op +31 (0)6 20 62 27 97 van maandag t/m zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur, wij helpen u graag verder!

Stockings To Go is geen traditionele fysieke winkel. We bieden u de mogelijkheid uw bestelling na betaling in de webshop bij ons af te halen. Selecteer hiervoor de optie 'Afhalen bij Stockings To Go na afspraak' tijdens het uitchecken in onze webshop. We nemen contact met u op voor een nadere afspraak. Natuurlijk is de optie gratis.

Je kunt niet zelf jouw account verwijderen. Als je wilt dat jouw account permanent verwijderd wordt kun je met ons contact opnemen via de contact-pagina. Vervolgens zullen wij je account permanent verwijderen.

Bestelling

Alle artikelen die in de webshop van Stockings To Go te koop zijn hebben wij ook direct op voorraad voor levering.
Mocht een artikel onverhoopt toch niet beschikbaar zijn (wat een uitzonderlijke situatie is) dan benaderen wij u direct via email.
We kijken dan naar een passende oplossing en mocht dit niet mogelijk zijn dan gaan wij over tot creditering.

We werken regelmatig onze voorraden bij en de door u gewenste maat zal dan ook vaak weer snel te leveren zijn.
Is uw maat uitverkocht? Klik op de gewenste maat van uw artikel en vul uw contact gegevens in via de knop 'Uitverkocht? Klik hier.'
U krijgt dan als eerste direct een bericht wanneer het door u gewenste artikel en maat weer op voorraad is.

Bij alle artikelen hebben wij, indien nodig, een maattabel toegevoegd. Met behulp van deze maattabel kunt u eenvoudig bepalen welke maat u nodig heeft.
De maattabel vindt u op de pagina van het betreffende artikel onder de beschikbare verschillende maatvarianten.
Per merk, en soms per artikel, vindt u een specifieke maattabel.
Neem bij twijfel contact met ons op, we welpen je graag.

Verzending

We bieden u de mogelijkheid uw bestelling na betaling in de webshop bij ons af te halen. Selecteer hiervoor de optie 'Afhalen bij Stockings To Go na afspraak' tijdens het uitchecken in onze webshop. We nemen contact met u op voor een nadere afspraak. Natuurlijk is de optie gratis.

Wij doen er alles aan om uw bestelling dezelfde of eerst volgende werkdag te verzenden. Na verzending streeft PostNL ernaar uw bestelling de volgende dag te bezorgen, zowel in Nederland als in België. De levertijd van bestellingen naar alle andere landen is afhankelijk van het land van bestemming en hierdoor variabel.
Wanneer u op zaterdag, zondag of een feestdag bestelt, dan wordt uw bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden.

Ja, dat kan en we doen dit graag voor u.
Selecteer hiervoor de optie 'Discreet verzenden' welke zich onderaan de pagina bevindt bij het afronden van uw bestelling en ook op het uitgebreide overzicht van uw winkelwagentje.
Wij versturen uw bestelling dan in een neutrale verpakking zonder bedrijfsnaam en logo.
Wellicht is de optie 'Afhalen bij PostNL Afhaalpunt' een goed alternatief om te overwegen.

Betaling en factuur

De financiele details van uw bestelling kunt u terug vinden in "Mijn account" onder "Bestellingen".
Daarnaast sturen wij altijd een papierenversie van de factuur bij uw bestelling.

Jazeker! Wij geven een eerlijk beeld van de prijs die je moet betalen en zodoende zijn al onze prijzen inclusief BTW.
Het BTW bedrag staat altijd gespecificeerd op uw factuur.

Een kortingscode kunt u gebruiken bij het invullen van de betalingsgegevens.
Aan de rechterzijde onder het overzicht met de artikelen in uw winkelwagentje staat het veld 'kortingscode'.
Vul hier uw kortingscode in en druk vervolgens op de knop 'Toepassen'.
De korting wordt vervolgens toegepast op uw bestelling en u heeft uw voordeel tepakken!

Een factuur geeft de daadwerkelijk betaalde en te leveren bestelling weer en kan niet worden aangepast.

Retourneren

Wij hopen natuurlijk dat u tevreden bent met uw aankoop. Is het artikel toch niet helemaal wat u ervan verwacht? Dit gaan we dat samen in orde maken.
Voor alle informatie over ruilen en retourneren verwijzen wij u naar de pagina 'Retour, ruilen en klachten'.

Wanneer u aan alle retourvoorwaarden voldoet en kunt aantonen dat de retourzending binnen 14 dagen na herroeping aan ons is teruggestuurd, heeft u recht op terugbetaling van het aankoopbedrag. We begrijpen dat wachten vervelend kan zijn, daarom storten wij uw aankoopbedrag binnen 14 dagen na herroeping terug op uw bank-, PayPal- of creditcardrekening. Wij mogen echter wachten met terugbetalen totdat wij de goederen hebben ontvangen of u heeft aangetoond de goederen te hebben teruggezonden.

Het bedrag wordt teruggestort op de rekening die u heeft gebruikt voor de betaling, tenzij u ons toestemming geeft voor een ander betaalmiddel. Er zullen hiervoor nooit extra kosten voor u zijn.

Heeft u verzendkosten betaald voor de heenzending? Als u de gehele bestelling retourneert, vergoeden we niet alleen het aankoopbedrag, maar ook de door u betaalde verzendkosten.

Let op: De kosten van de retourzending zijn voor uw eigen rekening.

Jouw vraag nog niet beantwoord?