Klantenservice

Wij zijn tevreden als jij dat ook bent! 

 

Bekend bij PostNL

Ruilen

Uiteindelijk kan het altijd zo zijn dat u niet tevreden bent over een door uw gekocht artikel. Natuurlijk kan een artikel dan eenvoudig worden geruild voor een andere maat, een andere kleur en/of een ander artikel. Dit kan eenvoudig en snel bij Stockings To Go Beenmode.

Een door u gekocht artikel kan altijd geruild worden onder de onderstaande voorwaarden:

  • Binnen 14 dagen na afleverdatum.
  • Het artikel zal met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat met labels en verpakking aan Stockings To Go geretourneerd worden.
  • Vanuit het oogpunt van hygiëne kunnen wij geen geopende beenmode verpakkingen retour accepteren.

 

U hoeft alleen de volgende stappen te doorlopen:

  1. Meld je retour aan via het online retourformulier.
    Hiervoor log je in op het klantenportaal. Mocht nog geen account hebben dan ontvang je na aanmelding een code om in te loggen en je retour aan te maken.
    Als je bestelling meer dan één artikel bevat, selecteer je de artikelen die je wilt retourneren, een reden voor de retour en voeg eventueel een opmerking toe. Klik tot slot op 'Retour aanvragen'.
  2. Wij verwerken je aanvraag en na acceptatie ontvang je een bevestigingsmail met een retourformulier.
    Print het retourformulier uit, vul de laatse details in en geef aan welk artikel je ter vervanging wilt ontvangen.
    Voeg uiteindelijk het ingevulde formulier toe aan je retourpakket.
  3. Maak je retourpakket klaar voor verzending. Pak je product goed in en gebruik daarvoor het liefst de originele verpakking.
  4. Frankeer je pakketje voldoende (meestal volstaat Brievenbuspakje+) en stuur het via een PostNL-punt bij jou in de buurt.
    Je stuurt de retourzending naar het onderstaand adres:
    Stockings To Go Beenmode
    Graanvelden 5
    5685 JK Best
    Nederland
  5. U ontvangt het geruilde artikel binnen 2 werkdagen retour, indien op voorraad en zonder verzendkosten.

Het hele proces van je retour is altijd te volgen via het klantenportaal.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op via info@stockingstogo.nl of telefonisch via +31 (0)6 20 62 27 97.

Retourneren en GELD TERUG GARANTIE - Afkoelingsperiode

Mocht een artikel niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kan dit worden geretourneerd. Dit kan eenvoudig en snel bij Stockings To Go Beenmode. U krijgt daarna het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug.

Een door u gekocht artikel kan altijd teruggestuurd worden onder de onderstaande voorwaarden:

  • U annuleert uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst (dit mag zonder opgave van reden). Na de annulering heeft u nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.
  • Het artikel zal met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat met labels en verpakking aan Stockings To Go geretourneerd worden.
  • Vanuit het oogpunt van hygiëne kunnen wij geen geopende beenmode verpakkingen retour accepteren.

U hoeft alleen de volgende stappen te doorlopen:

1. Meld je retour aan via het online retourformulier.
Hiervoor log je in op het klantenportaal. Mocht nog geen account hebben dan ontvang je na aanmelding een code om in te loggen en je retour aan te maken.
Als je bestelling meer dan één artikel bevat, selecteer je de artikelen die je wilt retourneren, een reden voor de retour en voeg eventueel een opmerking toe. Klik tot slot op 'Retour aanvragen'.
2. Wij verwerken je aanvraag en na acceptatie ontvang je een bevestigingsmail met een retourformulier.
Print het retourformulier uit, vul de laatse details.
Voeg uiteindelijk het ingevulde formulier toe aan je retourpakket.
3. Maak je retourpakket klaar voor verzending. Pak je product goed in en gebruik daarvoor het liefst de originele verpakking.
4. Frankeer je pakketje voldoende (meestal volstaat Brievenbuspakje+) en stuur het via een PostNL-punt bij jou in de buurt.
Je stuurt de retourzending naar het onderstaand adres:
Stockings To Go Beenmode
Graanvelden 5
5685 JK Best
Nederland
5. Binnen 5 werkdagen, na ontvangst van het door uw geretourneerde artikel, wordt het aankoopbedrag, inclusief de verzendkosten, terugbetaald!
Kosten voor retourneren worden niet door ons vergoed.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op via info@stockingstogo.nl of telefonisch via +31 (0)6 20 62 27 97.

Klachten

Stockings To Go Beenmode doet haar uiterste best om een perfect product te leveren met de daarbij behorende service.
Mocht het desondanks dat toch voorkomen dat u niet tevreden bent over een geleverd product, de afhandeling of onze service dan kunt u dit melden via een email naar info@stockingstogo.nl.

Binnen 24 uur zullen wij u klacht in behandeling nemen en u hiervan op de hoogte stellen. Samen met u als klant zoeken wij dan naar een passende oplossing voor het probleem.
Houdt u bij de klacht wel rekening met het feit dat de producten volgens voorschriften zijn gedragen en gewassen. Indien dit niet is gebeurd wordt de klacht ongegrond verklaard.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.